The doors light my fire?

|
qontinuum 2022-08-20 00:49:18
Is he even still here?
grazzolini 2022-08-20 00:49:23
ChrisCromer 2022-08-20 00:48:53
The same guy did it 3 times in a row. Was muted for 3 wonderful days.😂

I don’t watch much of the Linux Youtubers

grazzolini 2022-08-20 00:49:28
They usually talk shit
ChrisCromer 2022-08-20 00:50:01
qontinuum 2022-08-20 00:49:18
Is he even still here?

He has had warnings, but is still here.

qontinuum 2022-08-20 00:50:16
ChrisCromer 2022-08-20 00:50:01
He has had warnings, but is still here.

Sad moment of the day

ChrisCromer 2022-08-20 00:50:36
I am actually impressed, he stopped with his crap and has been behaving…
qontinuum 2022-08-20 00:51:01
Well, he basically didn’t talk in the last weeks
ChrisCromer 2022-08-20 00:51:11
He stopped after I gave the warnings.
ChrisCromer 2022-08-20 00:51:20
He didn’t want to get banned I suppose.
ChrisCromer 2022-08-20 00:51:58
qontinuum 2022-08-20 00:51:01
Well, he basically didn’t talk in the last weeks

Which is good anyway… you know that LS fans don’t usually have anything of value to say.

grazzolini 2022-08-20 00:52:26
ChrisCromer 2022-08-20 00:51:58
Which is good anyway… you know that LS fans don’t usually have anything of value to say.

Lol. Not even LS himself has anything of value to say

ChrisCromer 2022-08-20 00:53:45
grazzolini 2022-08-20 00:52:26
Lol. Not even LS himself has anything of value to say

Yep, even his shell scripts are junk. They setup zsh for example, but still write to profile instead of zprofile… which means parts of his stuff isn’t even running when you install it…

qontinuum 2022-08-20 00:54:36
ChrisCromer 2022-08-20 00:53:45
Yep, even his shell scripts are junk. They setup zsh for example, but still write to profile instead of zprofile… which means parts of his stuff isn’t even running when you install it…

Not even talking about style and best practices

ChrisCromer 2022-08-20 00:54:57
And also he links /bin/sh to zsh… which doesn’t work correctly under arch and artix because there are scripts in various packages that have bashisms… basically breaking the whole system…
ChrisCromer 2022-08-20 00:55:38
Some packages have bashisms in their install script… so pacman barfs and dies during package install leaving the machine in a fucked up state.
capezotte 2022-08-20 00:56:46
ChrisCromer 2022-08-20 00:55:38
Some packages have bashisms in their install script… so pacman barfs and dies during package install leaving the machine in a fucked up state.

i made the mistake of listening to him and artix-archlinux-support output gibberish as the post install hook 😀

capezotte 2022-08-20 00:57:50
ChrisCromer 2022-08-20 00:54:57
And also he links /bin/sh to zsh… which doesn’t work correctly under arch and artix because there are scripts in various packages that have bashisms… basically breaking the whole system…

wait wut

capezotte 2022-08-20 00:58:11
that’s worse than linking it to dash
qontinuum 2022-08-20 00:58:50
capezotte 2022-08-20 00:58:11
that’s worse than linking it to dash

Obviously, who the fuck links scripts to zsh

qontinuum 2022-08-20 00:59:06
capezotte 2022-08-20 00:56:46
i made the mistake of listening to him and artix-archlinux-support output gibberish as the post install hook 😀

I always knew you were a shame

ChrisCromer 2022-08-20 00:59:26
qontinuum 2022-08-20 00:58:50
Obviously, who the fuck links scripts to zsh

LS does…

ChrisCromer 2022-08-20 00:59:56
capezotte 2022-08-20 00:57:50
wait wut

Yep, I have helped various people in this group fix their fucked up systems that LS broke.

capezotte 2022-08-20 01:00:01
qontinuum 2022-08-20 00:59:06
I always knew you were a shame

what do you expect from someone who deliberately removes based GNU software in favor of apple shitware

qontinuum 2022-08-20 01:01:29
capezotte 2022-08-20 01:00:01
what do you expect from someone who deliberately removes based GNU software in favor of apple shitware

Wot, Apple software?

capezotte 2022-08-20 01:01:46
qontinuum 2022-08-20 01:01:29
Wot, Apple software?

Lol Level Virtual Meme

qontinuum 2022-08-20 02:31:59
Why the fuck are comments under “light my fire” full with Spanish dudes
Wolandarkside 2022-08-20 02:33:04
qontinuum 2022-08-20 02:31:59
Why the fuck are comments under “light my fire” full with Spanish dudes

the doors light my fire?

qontinuum 2022-08-20 02:33:28
Wolandarkside 2022-08-20 02:33:04
the doors light my fire?

Yeah

Wolandarkside 2022-08-20 02:34:05
qontinuum 2022-08-20 02:33:28
Yeah

guess they came with the Spanish caravan

qontinuum 2022-08-20 02:34:58
Wolandarkside 2022-08-20 02:34:05
guess they came with the Spanish caravan

The what? I see comments from years ago to just yesterday

Wolandarkside 2022-08-20 02:35:14
its another the doors song
qontinuum 2022-08-20 02:37:37
Wolandarkside 2022-08-20 02:35:14
its another the doors song

Well, just listening to it and it is like some random music but meh, I guess it can be related
I don’t remember this one from when I was younger

Wolandarkside 2022-08-20 02:39:06
qontinuum 2022-08-20 02:37:37
Well, just listening to it and it is like some random music but meh, I guess it can be related
I don’t remember this one from when I was younger

I think it was only written because Robby Krieger wanted to prove he can play in any style

qontinuum 2022-08-20 02:39:10
Funilly Ray looks like an Italian mafioso on the jacket
Wolandarkside 2022-08-20 02:39:38
qontinuum 2022-08-20 02:39:10
Funilly Ray looks like an Italian mafioso on the jacket

Ray was a beast on the keys

|